Desde este rincón animamos a todos los pescadores para que manden sus comentarios sobre la pesca, los ríos y los temas que consideren oportunos.

                     

    Darnos vuestra opinión para hacer esta Web como a vosotros os gustaría que fuese.

 

    Riograndedexuvia.com, se reserva el derecho de extractar u omitir los textos que considere oportunos, y no se responsabiliza de las opiniones.

 

 

 

* * *

 

Xestións socialistas

O PSdeG de Ferrolterra trasladará á Xunta as queixas dos habitantes de Pedroso polos residuos de Megasa

O secretario comarcal do PSdeG-PSOE de Ferrolterra, Iván Puentes; a parlamentaria socialista Beatriz Sestayo; a secretaria xeral do partido en Narón, Catalina García, e o responsable de Política Institucional do PSdeG naronés, Mario Isasi, percorreron esta tarde o lugar de As Barreiras, na parroquia naronesa de Pedroso, onde a empresa Megasa deposita a escoria da súa fundición. A visita dos socialistas respondía á invitación realizada pola Asociación de Veciños de Pedroso, entidade preocupada especialmente polos perxuízos que os residuos están a provocar, segundo denuncian, no medio ambiente e na saúde da poboación. Tanto Puentes como Sestayo comprometéronse a comprobar ante o Concello de Narón e as consellerías de Medio Ambiente e Industria os tipos de licenzas coas que actúa a factoría, así como que cumpre coa lexislación vixente.   

 

* * *

 

“Galicia Verde y Azul” en Radio Voz 105.4

 

Jesús García Lopez–Valero. Presidente de la Sociedad de Pesca Deportiva Río Xuvia.

Alberto Mera  Torrente. Vicepresidente de la Sociedad  de Caza y Pesca Jubia

Antonio Rivas “Toñito”. Fundador y expresidente de la Peña  “ RODABALLO “

 

Fueron los contertulios del programa de Radio Voz  Galicia Verde y Azul ” dirigido por José Lugris en su apartado  de Pesca, y transmitido a toda Galicia por esta  emisora el Sábado 24 de Junio de 2006.

 

 

* * *

 

Medio Ambiente

1.920 DIARIO OFICIAL DE GALICIA No 27  Mércores, 8 de febreiro de 2006

 

 

Resolución do 2 de xaneiro de 2006, da Delegación Provincial de Lugo, de notificación de incoación do expediente sancionador en materia de pesca fluvial P-110/2005, devolto polo servizo de correos.

 

Expediente.: P-110/2005.

Denunciado: M.L.N.V.

Enderezo: Lugo.

Feito denunciado: pescar facendo uso de enerxía eléctrica empregando unha batería Bosh Silver 44 AH unido a un transformador de corrente de marca Power Inverter, vadeador e mochila, tendo capturado 14 troitas, algunhas de só 7 cm e soamente dúas de medida regulamentaria. Feitos constatados o día 24-11-2005, ás 15.45 horas no río Sarria. As Aceas. Sarria. Lugo.

Precepto sancionador: artigo 36.1º da Lei 7/1992, de pesca fluvial de Galicia.

 

Cualificación: moi grave. Sanción: 30.050,61 euros.

 

 

* * *

 

Manuel Tajes Gómez novo Delegado Provincial da Consellería de Medio Ambiente e Desenvolvemento Sostible, en  A Coruña

 

                                               

Manuel Tajes Gómez, naceu na Coruña en 1957, está casado e é licenciado en Ciencias Químicas.

 

Especialidade Química Fundamental, pola Universidade de Santiago, así como en Ciencias Físicas, especialidade Física Industrial, pola UNED. Asemade, conta coa diplomatura no Curso Superior de Enxeñaría e Xestión Medio-Ambiental da Escola de Organización Industrial do Ministerio de Industria e co máster en Educación Ambiental pola UNED.

 

Funcionario de carreira do Corpo de Profesores Agregados de Bacharelato dende 1990, na actualidade exercía como alto inspector na área de Alta Inspección de Educación da Delegación do Goberno en Galicia.

 

Tras rematar a licenciatura en Ciencias Químicas, desempeñou o labor de analista no Laboratorio de Análises Clínicas e Bacteriolóxicas do Hospital de Mariña de Ferrol (1981-82). Posteriormente, foi contratado como Inspector de Calidade polo Departamento de Transportes, Materias Primas e Medio Ambiente da empresa Norcontrol S.A. (1983-87).

 

No ano 1987 deu o salto á docencia, ao pasar a exercer como profesor agregado de Bacharelato. Neste campo, ocupou diversas responsabilidades nos últimos 18 anos, como a Vicedirección do Instituto de Formación Profesional de Ordes (A Coruña), a Xefatura do Seminario de Física e Química no anterior centro ou a Xefatura de Sección de Formación Profesional no IES Crucero (Baleares).

 

Dende febreiro de 2005 ata agora, viña exercendo como alto inspector do Ministerio de Administracións Públicas na Área de Alta Inspección de Educación da Delegación do Goberno en Galicia.

 

No seu currículo conta ademais cunha vintena de publicacións e a participación en múltiples conferencias e relatorios.

 

Militante do PSdeG-PSOE, e membro da Executiva da Agrupación Socialista Coruñesa, na que e  responsable da Secretaría do Medio Ambiente, membro da Executiva Comarcal na que desenrola o cargo de Secretario Comarcal do Medio Ambiente.

 

 

* * *

 

 

¡ Que pedazo de REO… y de pescador !

 

 

Reo de 3,500 klgs. y 66 cms, capturado con Rapala,  el 11- 09- 05 en el Río Grande de Xuvia por el pescador de la Sociedad de Pesca Deportiva Rio Xuvia, Felix Lopez Seoane.

 

 

      

 

 

* * *

 

1 Foro Nacional de Pesca. Madrid 2005. pdf

 

 

* * *

 

“ Depuradora ” en el Lugar de San Clemente, vertiendo directamente al

río Xuvia.

 

 

 

La Sociedad de Pesca Deportiva Río Xuvia celebró en la mañana de ayer un campeonato en el que participaron 20 personas y se pescaron 31 truchas. Además de una jornada de pesca, los asistentes incidieron en la necesidad de mejorar el cauce fluvial, planteando incluso la posibilidad de organizar un coto permanente en el río Belelle.

 

Los naroneses José Carlos Doce, José Manuel Peña, y Manuel González consiguieron, respectivamente, los primeros puestos del certamen. La entrega de trofeos tuvo lugar ayer por la noche en un conocido restaurante de la comarca.

 

 Diario de Ferrol

Redacción / Ferrol 28 / 05 / 2005

 

* * *

 

 

“El verdadero defensor del río, el guarda, el vigilante, es el pescador”

La inquietud de un grupo de aficionados, amantes del arte de la pesca, promovió, hace apenas seis meses, la creación de una nueva entidad denominada Sociedad de Pesca Deportiva Río Xuvia. Al frente de la misma figura, como presidente, Jesús García López-Valero. La nueva entidad, aparte de defender los intereses de los pescadores de río, se propone llevar a cabo otros proyectos. Una de sus mayores preocupaciones es el estado en que se encuentra el río que da nombre a la Sociedad. Para poner remedio a la situación, proponen la puesta en marcha de un plan de erradicación de vertidos contaminantes y el control del caudal hidrológico.